Biznes w internecie

31 sierpnia 2017

Liczba abonentów domeny .pl nadal wzrasta – raport NASK za II kw. 2017 r.

Na koniec czerwca 2017 roku w rejestrze domeny .pl znajdowało się 2 636 367 aktywnych nazw, z czego 75,57% z nich było zarejestrowanych bezpośrednio w domenie .pl, 19,82% w domenach funkcjonalnych (m.in. .com.pl, […]
21 sierpnia 2017
Twój biznes się rozwija? Przejdź na wyższy pakiet hostingu za darmo

Twój biznes się rozwija? Przejdź na wyższy pakiet hostingu za darmo

Ruch na stronie gwałtownie rośnie, bazy danych wypełniają się nowymi klientami, dostajesz coraz więcej maili z zapytaniami o ofertę? To jednoznaczny sygnał, że Twój biznes dynamicznie się rozwija, ale też oznaka, że warto […]
2 sierpnia 2017
PC World poleca Active Cloud Pro

PC World poleca Active Cloud Pro

Niezależnie od tego czy chcesz umieścić na serwerze WWW dokumenty, firmową stronę, blog lub sklep internetowy – do jego zakupu należy podejść kompleksowo. Dlatego przed podjęciem decyzji o wyborze usługodawcy warto […]
20 czerwca 2017
1&1 rezygnuje z polskiego rynku. Co dalej z ich Klientami?

1&1 rezygnuje z polskiego rynku. Co dalej z ich Klientami?

Zacznij działać już teraz! Najpóźniej do dnia końca umowy zabezpiecz wszystkie swoje dane, treści stron internetowych, domeny oraz zawartość skrzynek e-mail, a następnie przenieś je do innego usługodawcy. Zwróć uwagę, […]
30 maja 2017

nazwa.pl – mocne otwarcie roku na rynku domen – raport NASK za I kw. 2017 r.

W pierwszym kwartale 2017 r. zarejestrowano 254 013 nowych nazw w domenie .pl. Na koniec marca 2017 r. w rejestrze utrzymywanych było 2 667 692 adresów. Najwięcej nowych zamówień dokonano za pośrednictwem krakowskiej spółki nazwa.pl […]
23 maja 2017

VPS czy serwer dedykowany? Przykłady zastosowań

Serwer VPS (Virtual Private Server) to inaczej zwirtualizowany serwer dedykowany. Serwery tego typu charakteryzują się bezpiecznym użytkowaniem oraz stabilnym i wydajnym działaniem. Jakie inne plusy ma wirtualizacja? Dlaczego warto […]
22 maja 2017

Co to jest program do ftp i jak z niego korzystać?

Posiadanie własnej strony internetowej związane jest z koniecznością korzystania z serwera, na którym przechowywane będą wszelkiego rodzaju pliki, wiadomości e-mail, bazy danych, itp. O ile  kupno lub wynajęcie serwera nie […]
22 maja 2017

Różnice pomiędzy SSL, TLS i HTTPS

Szyfrowanie połączenia internetowego jest gwarancją bezpieczeństwa w sieci. Rośnie świadomość dotycząca zagrożeń czyhających w Internecie. Coraz więcej osób zwraca uwagę na to, czy ich dane są odpowiednio chronione przez […]
22 maja 2017
Strona w domenie .eu? Sprawdź, dlaczego warto! [Uwaga! KONKURS]

Strona w domenie .eu? Sprawdź, dlaczego warto! [Uwaga! KONKURS]

EURid – organizacji non-profit, która zarządza rejestracjami domen najwyższego poziomu .eu, jak co roku – począwszy od 2014 r., przygotowała konkurs na najlepszą stronę internetową w domenie .eu – „.eu Web […]
19 maja 2017

Jak szybko stworzyć stronę internetową za pomocą Kreatora stron WWW?

Jeśli zapytać przedsiębiorców, dlaczego nie posiadają strony internetowej, aż 40% odpowiada, że brakuje im czasu, ale kiedyś się tym zajmą, 23% twierdzi, że nie wie od czego zacząć. To świetnie, że przedsiębiorcy […]
16 maja 2017

nazwa.pl – świętujemy 20. urodziny [infografika]

W tym roku nazwa.pl świętuje 20. urodziny. Krakowska spółka to lider rynku domen i wiodący dostawca usług hostingowych w Polsce. Obsługują kilkaset tysięcy klientów biznesowych oraz indywidualnych. Poznaj naszą historię i sprawdź […]
29 marca 2017

Bezpieczeństwo użytkowników – dlaczego warto przejść na protokół https?

Strony internetowe to nie tylko nieoceniona skarbnica wiedzy, ale też miejsce, w którym na internautów czyha masa zagrożeń. Codziennie wykrywane są tysiące witryn, które wyłudzają dane użytkowników, działając na ich niekorzyść. […]
29 marca 2017

Blog w katalogu, w domenie czy subdomenie?

Założenie bloga to świetny sposób na promocję. Fakt, że blogi posiadają celebryci, dziennikarze czy naukowcy jest dziś czymś oczywistym. Również firmy zakładają blogi coraz chętniej. Nie traktują ich jednak […]
28 marca 2017

Czy warto stworzyć bloga firmowego na WordPressie? Plusy i minusy

Blog firmowy jest jedną z popularniejszych i skutecznych form marketingu internetowego. Dobrze prowadzony daje wiele możliwości reklamowych, jakich brakuje w przypadku standardowych bannerów czy kampanii CPC. Ponadto, blog stanowi […]
28 marca 2017

Trendy w budowaniu stron WWW

Dobra strona internetowa to nie tylko kwestia trendów, lecz biznesowa konieczność. Nie wystarczy już, aby Twoi potencjalni klienci mogli Cię znaleźć w sieci – liczy się wrażenie, jakie […]
6 marca 2017

Zainteresowanie domeną .pl wciąż wysokie – raport NASK za IV kw. 2016 r.

W czwartym kwartale 2016 roku w domenie .pl zarejestrowano łącznie 247 605 nowych nazw, a co trzecia umowa na rejestrację i utrzymanie nazwy domeny .pl zawierana była za pośrednictwem spółki nazwa.pl. W minionym […]
24 lutego 2017

Systemy płatności online w sklepie internetowym – na co zwrócić uwagę?

Według szacunków wartość polskiego e-handlu na koniec 2016 roku sięgnęła 36 miliardów złotych. W 2020 r. suma ta może zwiększyć się nawet do ponad 63 miliardów. Nieustannie rośnie liczba użytkowników […]
6 lutego 2017

Jak założyć bloga na WordPressie? [instrukcja]

O licznych zaletach WordPressa pisaliśmy nie raz. To obecnie najpopularniejszy CMS i nie bez powodu – jest bardzo intuicyjny, a przez to i łatwy obsłudze. Jeśli myślisz o blogu pod własną domeną albo o prostej […]
31 stycznia 2017

Jak założyć bloga na WordPress [opis podstawowych funkcji]

WordPress to zdecydowanie najpopularniejszy system do zarządzania stroną internetową. Został stworzony przede wszystkim z myślą o pisaniu blogów. Mimo to sprawdza się także w wielu innych zastosowaniach. Użytkownicy WordPressa wykorzystują go po to, […]
26 stycznia 2017

Kampanie mailingowe – czy warto w nie inwestować?

E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego, a dokładniej jeden z rodzajów marketingu internetowego. Jego głównym narzędziem komunikacji jest poczta elektroniczna. Mailing to jedna z najlepiej znanych form e-mail marketingu. Jest efektywna, […]
20 stycznia 2017

Migracja e-sklepu – jak ją przeprowadzić, żeby nie stracić ruchu z Google

Migracje stron www wcale nie są rzadkością. Takie działania wiążą się z pewnym ryzykiem. Zwłaszcza, gdy serwis nie jest wspierany przez wykwalifikowany zespół SEO, agencję lub konsultanta-specjalistę. Migracja […]
20 stycznia 2017

Czy warto inwestować w pozycjonowanie (SEO) twojej strony?

Pozycjonowanie obejmuje różne działania, których celem jest wypromowanie strony w wyszukiwarkach. Strony internetowe są pozycjonowane po to, by po wpisaniu w wyszukiwarce konkretnej frazy pojawiły się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Dlaczego […]
20 stycznia 2017

Zaplanuj swoją e-sprzedaż na cały rok!

KALENDARZ E-SPRZEDAWCY 2017 to skuteczne narzędzie dla wszystkich osób działających w branży e-commerce. Aktywacja kalendarza ułatwia planowanie kampanii marketingowych, które mogą pozytywnie wpłynąć na sprzedaż w internecie. Zespół nazwa.pl przygotował […]
16 stycznia 2017

Kampanie mailingowe – sposób na skuteczną komunikację z klientem

Jak wynika z badań opublikowanych przez Gigaom w 2014 roku, newslettery i mailingi stanowią funkcjonalne narzędzie marketingowe, umożliwiające skuteczną komunikację z klientem i budowanie z nim długotrwałych relacji. Dobrze prowadzona kampania mailingowa […]
30 listopada 2016

Dlaczego warto rejestrować domenę .eu na wiele lat?

Gwałtowny wzrost wieloletnich rejestracji domen europejskich może świadczyć o tym, że przedsiębiorcy coraz bardziej doceniają wartość rozszerzeń .eu także w dłuższej perspektywie. Listopadowy raport EURid pokazuje, że liczba domen .eu […]
9 listopada 2016

Ever Home postawiło na pozycjonowanie

Marka Ever Home wyróżnia się ofertą desek podłogowych na bazie litego drewna. Co z perspektywy czasu miało największy wpływ na osiągnięcie wysokiej pozycji w branży? Postawiliśmy na coś, co nie wychodzi […]
24 sierpnia 2016

Jak dobrze prowadzić e-sklep i zarabiać w e-commerce?

Rozmowa z Łukaszem Żurem, menedżerem produktu w nazwa.pl Jak pokazują dane, obecna wartość rynku e-commerce to ponad 5% wartości handlu detalicznego. Warto inwestować w sklep internetowy? Wartość handlu internetowego w Polsce […]
19 sierpnia 2016

Sklepy internetowe – korzyść dla klienta, potencjał dla biznesu

Obecnie aktywnie z internetu korzysta już 27 milionów Polaków, dostęp do internetu ma blisko 80% polskich gospodarstw domowych, a średnio w sieci spędzamy 2,5 godz. dziennie. Dlatego nie dziwi fakt, że także […]
18 sierpnia 2016

Przedsiębiorcy najchętniej rejestrują nazwy w domenie .PL – NASK podsumował II kw. 2016r.

W drugim kwartale bieżącego roku największą popularnością cieszyła się rejestracja nazw bezpośrednio w domenie .pl. Wyniosła ona 76,71% ogólnej liczby wykonanych w tym okresie rejestracji, co dało 200 847 nazw. […]
18 sierpnia 2016

Gramix.com.pl: Zakupy przez internet to szybka i wygodna opcja

Rozmowa z panem Bartoszem Kurzawińskim, właścicielem marki Gramix, prowadzącym sklep internetowy Gramix.com.pl. 1. Gramix to polska marka tekstylna z ponad dwudziestoletnim stażem, oferująca odzież sportową. Skąd wziął się pomysł […]