Promocja w sieci

20 czerwca 2017
1&1 rezygnuje z polskiego rynku. Co dalej z ich Klientami?

1&1 rezygnuje z polskiego rynku. Co dalej z ich Klientami?

Zacznij działać już teraz! Najpóźniej do dnia końca umowy zabezpiecz wszystkie swoje dane, treści stron internetowych, domeny oraz zawartość skrzynek e-mail, a następnie przenieś je do innego usługodawcy. Zwróć uwagę, […]
29 marca 2017

Blog w katalogu, w domenie czy subdomenie?

Założenie bloga to świetny sposób na promocję. Fakt, że blogi posiadają celebryci, dziennikarze czy naukowcy jest dziś czymś oczywistym. Również firmy zakładają blogi coraz chętniej. Nie traktują ich jednak […]
28 marca 2017

Czy warto stworzyć bloga firmowego na WordPressie? Plusy i minusy

Blog firmowy jest jedną z popularniejszych i skutecznych form marketingu internetowego. Dobrze prowadzony daje wiele możliwości reklamowych, jakich brakuje w przypadku standardowych bannerów czy kampanii CPC. Ponadto, blog stanowi […]
26 stycznia 2017

Kampanie mailingowe – czy warto w nie inwestować?

E-mail marketing to forma marketingu bezpośredniego, a dokładniej jeden z rodzajów marketingu internetowego. Jego głównym narzędziem komunikacji jest poczta elektroniczna. Mailing to jedna z najlepiej znanych form e-mail marketingu. Jest efektywna, […]
20 stycznia 2017

Czy warto inwestować w pozycjonowanie (SEO) twojej strony?

Pozycjonowanie obejmuje różne działania, których celem jest wypromowanie strony w wyszukiwarkach. Strony internetowe są pozycjonowane po to, by po wpisaniu w wyszukiwarce konkretnej frazy pojawiły się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Dlaczego […]
16 stycznia 2017

Kampanie mailingowe – sposób na skuteczną komunikację z klientem

Jak wynika z badań opublikowanych przez Gigaom w 2014 roku, newslettery i mailingi stanowią funkcjonalne narzędzie marketingowe, umożliwiające skuteczną komunikację z klientem i budowanie z nim długotrwałych relacji. Dobrze prowadzona kampania mailingowa […]
9 listopada 2016

Ever Home postawiło na pozycjonowanie

Marka Ever Home wyróżnia się ofertą desek podłogowych na bazie litego drewna. Co z perspektywy czasu miało największy wpływ na osiągnięcie wysokiej pozycji w branży? Postawiliśmy na coś, co nie wychodzi […]
10 sierpnia 2016

Korzyści z promocji firmy w social media – potencjał i możliwości

Do czego można wykorzystać social media w firmie? Jakie są korzyści z promocji marki w mediach społecznościowych? Potencjał ten widoczny jest na co najmniej kilku płaszczyznach. Poniżej najważniejsze z nich. Większa sprzedaż […]
10 maja 2016

Prowadzisz sklep internetowy? Dowiedz się, w jakie działania marketingowe zainwestować, aby sprzedawać więcej

Odpowiedź na pytanie, w jakie działania zainwestować, wydaje się dość prosta przy założeniu, że posiadasz duży budżet marketingowy. W takiej sytuacji warto skorzystać z pomocy wyspecjalizowanych agencji czy domów mediowych, które […]
16 marca 2016

partnerzy.nazwa.pl – atrakcyjne oferty pomagające rozwinąć biznes

nazwa.pl wspiera przedsiębiorców w zakresie prowadzenia biznesu w sieci, dostarczając narzędzi i usług pozwalających zapewnić widoczność firmy w internecie oraz w pełni wykorzystywać jego potencjał. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom przedsiębiorców poszukującym sprawdzonych i wiarygodnych […]
22 lutego 2016

Jak pozyskać klienta, który kupuje?

W styczniu 2016 roku słowo „narty” zostało wpisane w wyszukiwarce Google ponad 40 000 razy, a fraza „buty do biegania” ponad 20 000 razy. Wyobraź sobie teraz, że prowadzisz sklep sportowy, […]
19 lutego 2016

Bezpłatne porady ekspertów nazwa.pl

Obecność firmy w internecie, czyli posiadanie własnej strony WWW oraz poczty e-mail w firmowej domenie wpływa na profesjonalny wizerunek, zwiększa zaufanie do marki i w konsekwencji przekłada się na większe zyski. W nazwa.pl chcemy wspierać […]
8 lutego 2016

5 rzeczy, o których warto pamiętać, prowadząc blog e-commerce

Prowadzenie bloga  to jeden z podstawowych elementów strategii marketingowej sklepu internetowego, którego nie można ignorować. W przypadku e-sklepu bowiem strony zazwyczaj wypełnione są zdjęciami produktów, a blog jest właśnie tym […]
8 stycznia 2016

Zrób dobre wrażenie na start. Zacznij biznes w sieci profesjonalnie

Początek roku do dobry czas na zmiany i nowe decyzje. Jesteśmy wówczas zdeterminowani w działaniu i nastawieni na sukces. Jeśli więc myślisz o zmianach w swoim życiu zawodowym – postaw na internet. Dla przedsiębiorcy to szansa […]
7 grudnia 2015

Jak promować sklep internetowy na Facebooku?

Czy wiesz, że Facebook w Polsce ma już blisko 20 mln użytkowników?* Znajdziesz tam profile Twoich klientów, konkurencji – tej większej i tej mniejszej też. Jeśli więc prowadzisz sklep internetowy, który nie […]
28 października 2015

5 sposobów na zaistnienie w sieci

Kiedy zaczynasz swoją przygodę z biznesem, często zastawiasz się, od czego należy zacząć. Przygotowaliśmy krótki poradnik prezentujący 5 sposobów na skuteczne zaistnienie w sieci. Domena, czyli Twój adres w sieci Pamiętaj, że zwłaszcza w przypadku biznesów internetowych, […]
2 października 2015

Facebook Mentions – twoja marka na żywo

Słyszeliście już o aplikacji Facebook Mentions, która od niedawna jest dostępna w Polsce? To nowe narzędzie dla osób publicznych, które chcą ulepszyć swoją komunikację z fanami na Facebooku. Wkrótce ma być dostępna […]