Jak pozyskać klienta, który kupuje?

W styczniu 2016 roku słowo „narty” zostało wpisane w wyszukiwarce Google ponad 40 000 razy, a fraza „buty do biegania” ponad 20 000 razy. Wyobraź sobie teraz, że prowadzisz sklep sportowy, którego reklamy wyświetlają się w eksponowanych miejscach na stronie wyników wyszukiwania po wprowadzeniu przez użytkownika tych właśnie słów. Dostrzegasz już potencjał drzemiący w kampaniach Google AdWords?

Ten obrazowy przykład dotyczy konkretnego przypadku, ale z powodzeniem można go przełożyć praktycznie na każdą branżę. Bez względu na to, czy prowadzisz agencję nieruchomości, małą kancelarię prawną czy firmę przewozową, efekt dobrze zoptymalizowanej kampanii będzie podobny – wzrost odwiedzin na Twojej stronie internetowej wśród osób zainteresowanych produktami, które oferujesz.

Reklama dobrze sprofilowana
Największa siła Google AdWords tkwi właśnie w algorytmie doboru osób, którym reklama jest prezentowana. Wyświetla się ona tylko tym użytkownikom, którzy są rzeczywiście zainteresowani konkretnymi produktami czy usługami (sami przecież tę frazę wpisują) i tym samym, prawdopodobieństwo, że dokonają zakupów na Twojej stronie jest zdecydowanie wyższe niż w przypadku kreacji pokazywanych zupełnie przypadkowym internautom. Innymi słowy, wszystkie osoby, które zobaczą uruchomione przez Ciebie reklamy są potencjalnymi klientami Twojej firmy.

Płacisz tylko za konkretny efekt
Zaproponowany przez Google system rozliczeń PPC (Pay per click) skonstruowany jest tak, aby każda wydana złotówka przynosiła wymierny efekt. Opłaty naliczane są jedynie wówczas, gdy użytkownik kliknie w reklamę i zostanie przeniesiony na stronę internetową, co pozwoli mu przynajmniej zwrócić uwagę na Twoją firmę i zapoznać się z jej ofertą. Za samo wyświetlenie reklamy nie płacisz ani grosza. Dzięki takiemu modelowi masz pewność, że nawet jeśli użytkownik, na którego wydałeś pieniądze nie zdecyduje się na zakup, to zwróci uwagę na Twoją markę, co w większej skali pozytywnie wpłynie na rozpoznawalność Twojej firmy jako całości.

Profesjonalne wsparcie od Google

Przy pierwszym zetknięciu z platformą Google AdWords, prowadzenie kampanii może się wydawać nieco skomplikowane, ale korzystając z obszernej bazy wiedzy dostępnej na stronie pomocy, poradzisz sobie bez najmniejszego problemu. Specjalne narzędzia przygotowane przez Google ułatwią Ci dobór odpowiednich słów kluczowych, na które będzie wyświetlała się reklama oraz optymalizację budżetu na całą kampanię. Pomocą służą również doświadczeni użytkownicy oficjalnego forum, którzy z pewnością znają odpowiedzi na pytania, które sobie stawiasz. Co więcej, jako Klient nazwa.pl możesz skorzystać z bezpłatnego wsparcia eksperta Google pod numerem 800 007 202, który pomoże rozpocząć pierwszą kampanię.

Jeżeli wciąż wahasz się, czy warto wydawać pieniądze na tego rodzaju kampanię, możesz ją po prostu przetestować z wykorzystaniem naszych kuponów Google AdWords, które dodajemy do zakupionych usług w nazwa.pl.
Kupon możesz pobrać w Twoim Panelu Klienta.


Dorian Pożyczka – specjalista ds. komunikacji marketingowej w firmie nazwa.pl, która jest największym krajowym rejestratorem domen i dostawcą usług internetowych dla firm. nazwa.pl istnieje od 1997 roku, jest firmą ze 100% polskim kapitałem, obsługującą obecnie ponad pół miliona klientów.