Wizytówka Internetowa – Twoja strona w sieci w 60 sekund!

Z raportu nazwa.pl Mikro i małe firmy w internecie 2015 wynika, że wciąż 20 proc. przedsiębiorców nie posiada firmowej strony WWW. Jako przyczynę ankietowani wskazywali najczęściej brak czasu, zbyt wysoki koszt przygotowania strony i brak wystarczającej wiedzy na temat jej przygotowania.

Wystarczy 60 sekund i będziesz online

Wsłuchując się w obawy i potrzeby przedsiębiorców, w nazwa.pl przygotowała rozwiązanie, dzięki któremu profesjonalna Wizytówka Internetowa każdej firmy może powstać w zaledwie 60 sekund i nie wymaga jakiejkolwiek specjalistycznej wiedzy, ponieważ cały proces jej powstawania został zautomatyzowany.
Użytkownik jednym kliknięciem wybiera pożądany projekt graficzny, wpisuje adres internetowy (domenę) pod którym chciałby opublikować swoją wizytówkę, a następnie podaje dane adresowe firmy, rejestrując się w serwisie nazwa.pl. W efekcie już po chwili profesjonalna strona WWW zostanie opublikowana.

Nowe szablony – jeszcze więcej możliwości wyboru

Wizytówka Internetowa to strona WWW z podstawowymi informacjami o firmie, danymi kontaktowymi, lokalizacją na mapie. Na stronie Wizytówki znajduje się też formularz, dzięki któremu klienci o każdej porze będą mogli wysłać wiadomość do firmy. Dodatkowo, nowa wersja Wizytówki została wzbogacona o zestaw wyjątkowo atrakcyjnych projektów graficznych, które odpowiadają najnowszym trendom, zachowując przejrzystość, prostotę i elegancję strony.

wizytowki

Masz dużo do powiedzenia? Możesz to opisać!

W nowej wersji rozbudowana została też możliwość opisu oferty firmy – teraz dysponujesz nową podstroną, na której umieścisz szczegółowe informacje i opisy dotyczące oferowanych usług lub produktów. Zakładkę o firmie wykorzystasz tradycyjnie – do publikacji informacji dotyczących Twojej firmy, jej historii oraz dokonań.

Integruj się w Social Media

Jak wynika z raportu Social Media Marketing Industry Report 2015, najpopularniejszymi kanałami social media wykorzystywanymi przez firmy z sektora B2B i B2C są Facebook, Twitter oraz LinkedIn.

Odpowiadając na te trendy, nowa wersja Wizytówki Internetowej została rozbudowana o możliwość dodawania linków do firmowych kont w najpopularniejszych mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube i Google+.


RWD, czyli idealnie na laptopie, tablecie i smartfonie

Pamiętaj też, że Polacy coraz częściej korzystają z urządzeń przenośnych – jak wskazują dane obecnie
w kieszeniach naszych rodaków znajduje się niemal 19 milionów smartfonów. To też są Twoi klienci! Dlatego zadbaliśmy, aby Wizytówka Internetowa Twojej firmy dobrze prezentowała się zarówno na smartfonie, jak i na tablecie. Wszystkie projekty graficzne wyświetlają się w sposób dostosowany do urządzenia, spełniając założenia RWD (Responsive Web Design).

szablony

Poświęć minutę, zyskaj nową stronę WWW

Wspomniany już raport Mikro i małe firmy w internecie 2015 pokazuje, że firmowa strona WWW jest obecnie standardem funkcjonowania na rynku (70 proc. wskazań), pozwala na łatwiejszy kontakt z firmą (65 proc.) oraz zwiększa wiarygodność firmy (63 proc.).

Warto zatem pamiętać, że zakup produktu lub usługi od firmy, na temat której trudno znaleźć jakiekolwiek informacje w sieci jest pewnym ryzykiem. Zastanów się, czy na pewno chcesz to ryzyko podejmować, albo zobacz, jak może wyglądać Twoja nowa Wizytówka Internetowa.

Usługę Wizytówka Internetowa możesz testować bezpłatnie przez 14 dni. Aby zapoznać się z dodatkowymi informacjami, przejdź na stronę nazwa.pl.


Łukasz Żur – menedżer produktu w firmie nazwa.pl, która jest największym krajowym rejestratorem domen i dostawcą usług internetowych dla firm. nazwa.pl istnieje od 1997 roku, jest firmą ze 100% polskim kapitałem, obsługującą obecnie ponad pół miliona klientów.