Wybór strony internetowej – jaki model wybrać dla siebie?

W dzisiejszych czasach internet stał się podstawowym źródłem informacji. Stale zwiększający się zasięg pozwala na znalezienie każdej interesującej nas usługi w przeciągu zaledwie kilku sekund. Dziś trudno wyobrazić sobie płynne działanie jakiegokolwiek biznesu bez zaznaczenia obecności w sieci. Z czasem nawet najmniejsza firma zaczyna inwestycję w zasoby internetowe, co realnie przekłada się na większe prawdopodobieństwo znalezienia danej oferty przez potencjalnego klienta.

Jeśli wciąż zastanawiasz się, jaki rodzaj strony będzie dla Ciebie najbardziej odpowiedni, poniżej przedstawiamy krótką listę najciekawszych dostępnych usług na nazwa.pl.

  1. Wizytówka Internetowa

Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę z biznesową stroną internetową, Wizytówka Internetowa będzie dla Ciebie idealnym wyborem. Jest to jedna z podstawowych usług do promocji marki w sieci – intuicyjna i prosta w obsłudze, a jednocześnie posiadająca szeroki wachlarz opcji dodatkowych. Wizytówka Internetowa to responsywne projekty, które dzięki technologii RWD automatycznie dostosowują się do aktualnie użytkowanego urządzenia, w tym do wyglądu tabletów, smartfonów oraz laptopów. Prosta edycja strony pozwala na dowolną zmianę treści, mapy oraz kont na portalach społecznościowych, bezpośrednio powiązanych z Twoją działalnością.

  1. Kreator WWW

Kreator Stron WWW jest idealną opcją dla średnio zaawansowanego użytkownika, który oprócz pokazania swojej firmy w sieci oczekuje od strony dodatkowej liczby przydatnych funkcji, jak choćby większa ilość podstron czy praktyczne opcje SEO. Kreator jednak nadal nie wymaga od użytkownika zaawansowanej znajomości ani kodowania, ani umiejętności graficznych, a wsparcie techniczne jest dostępne przez cały tydzień, także w nocy. Kreator Stron WWW jest dostępny z poziomu przeglądarki internetowej, dzięki czemu zbędne jest jakiekolwiek dodatkowe oprogramowanie instalowane na Twoim komputerze.

  1. Strona WWW

Dla średnich i dużych przedsiębiorców strona internetowa od dawna jest już bazą do zaistnienia w sieci. Jest to najciekawsza i najodpowiedniejsza opcja dla osób, którym HTML nie jest straszny oraz mają dodatkową wiedzę w temacie kodowania witryn. W nazwa.pl wraz z stroną internetową użytkownik otrzymuje dostęp do zaawansowanych aplikacji, które mogą znacznie usprawnić samą edycję strony, a także ułatwić odbieranie firmowej poczty mailowej. Dodatkowo klient otrzymuje zniżkę na spersonalizowany szablon graficzny, który urozmaici i wyróżni witrynę firmową na tle innych.

  1. Sklep internetowy

Strona w formie sklepu internetowego jest idealnym rozwiązaniem, gdy prowadzisz firmę zajmującą się sprzedażą konkretnych produktów. Nie musisz inwestować w osobne portale, wystarczy jedna witryna z opcją sklepu, aby Twój klient znalazł wszystkie informacje w jednym miejscu. Tu warto zwrócić uwagę na szeroki wybór szablonów graficznych, czy automatyczne dopasowanie sklepu pod ekrany urządzeń mobilnych. Sklepicom na nazwa.pl jest oprogramowaniem, które z łatwością posłuży początkującym użytkownikom, ale jednocześnie zadowoli także tych, którzy są już zaawansowani w e-biznesie.

  1. Własna strona instalowana na serwerze przez Autoinstalator aplikacji

Zaawansowanych użytkowników branży e-commerce na pewno zainteresuje opcja instalacji własnej strony internetowej poprzez Autoinstalator dostępny na nazwa.pl. Oprogramowanie pozwala na zainstalowanie witryny opartej na popularnych aplikacjach typu WordPress, Joomla!, czy chociażby Drupal i MediaWiki. Sam formularz instalacji składa się z kilku prostych kroków, które szczegółowo zostały opisane na stronie pomocowej.

Jednak sam fakt posiadania strony internetowej nie gwarantuje szybkiego wzrostu zainteresowania marką czy realnie zwiększonej sprzedaży produktów. Na Twój sukces w sieci składa się także odpowiednio dobrana domena czy chociażby oryginalna oferta, prawidłowo wypozycjonowana w wyszukiwarce. Jednak dla dopiero początkujących użytkowników własna strona internetowa może okazać się znaczącym krokiem w celu zwiększenia rozpoznawalności marki wśród konkurencji.

 

Autor: Gabriela Kałuża, młodszy specjalista ds. PR w nazwa.pl